Časté otázky

 

Objednávky:

Poradíte mi s nákupem?
Vždy si na Vás uděláme čas. Poradíme Vám s výběrem zboží, vhodného příslušenství a doplňků, včetně kontroly kompatibility.
Vybrat si můžete z cca 6 000 výrobků předních značek jako jsou Kludi, Kaldewei, Sapho, Grohe, Hansgrohe, Ravak, atd.,
které pro vás máme skladem a naše ceny Vás jistě potěší.

Musím se registrovat pokud chci nakoupit?
Ne, registrovat se nemusíte. Nákup lze provést i bez registrace.

Jaké jsou termíny dodání?
Termín dodání je individuální a je uveden u každého zboží. Pokud je zboží skladem, bude Vám doručeno do 2 - 3 pracovních dnů
od objednání. V opačném případě je uveden předpokládaný termín dodání, který Vám v co nejkratší době upřesníme a potvrdíme.

Kolik zaplatím za přepravu zboží?
Při nákupu nad 3 000 Kč s DPH Vám bude zboží odesláno po celé ČR ZDARMA. Podrobnější informace naleznete v sekci Doprava.

Budeme informováni o odeslání zboží?
Ano, o odeslání zboží Vás budeme informovat e-mailem spolu s odkazem na trasování zásilky a v den doručení budete telefonicky kontaktováni přepravní společností.

Kdy nám bude zboží doručeno?
Zboží Vám můžeme doručit po domluvě dle Vašich požadavků, bohužel konkrétní čas dodání nelze předem určit.
Na přesném času doručení Vaší zásilky se můžete domluvit s přepravcem během telefonického avíza.

Můžeme si zboží vyzvednout osobně?
Ano,  zboží lze vyzvednout osobně na našich pobočkách v Brně a Českých Budějovicích a na výdejních místech u našich obchodních parterů. Více informací o výdejních místech včetně otevírací doby naleznete v sekci Kontakty.

Jak poznám, že si objednávku mohu vyzvednout?
Ve chvíli, kdy je zboží připraveno k osobnímu odběru, budete telefonicky kontaktováni zákaznickým oddělením nebo přímo výdejním místem.
 

Vrácení zboží:

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?
Ano, máte právo na odstoupení od kupní smlouvy do čtrnácti dnů od převzetí zboží.
Zboží nesmí být jakkoliv poškozeno a nesmí jevit známky opotřebení a používání.

Musím zboží vrátit osobně nebo lze i zaslat?
Zboží můžete vrátit osobně nebo zaslat Vámi zvolenou přepravní společností na kteroukoliv naši pobočku.
Na výdejní místa zboží nelze vrátit.

Chci vrátit zboží zasláním na vaši pobočku, co vše musím udělat?
Detailní postup pro vrácení zboží přepravní společností naleznete zde.
 

Reklamace:

Jak mám reklamovat vadné zboží?
Reklamaci lze uplatnit osobně nebo zasláním zboží na kteroukoliv naši pobočku v Brně a  Českých Budějovicích.
Detailní postup pro uplatnění reklamace naleznete v sekci Zadání reklamace.
V případě jakýchkoliv nejasností nás kontaktujte na infolince 530 508 111.

Jak dlouho budete reklamace řešit?
Snažíme se o co nejrychlejší vyřešení každé reklamace.

Co dělat se zbožím poškozeným při přepravě?
Snažíme se, aby zboží, které si u nás objednáte Vám bylo doručeno v nejlepším pořádku.
Doporučené pokyny při převzetí zásilky naleznete zde.