Grohe

Historie jedné z nejúspěšnějších firem, pohybující se na poli vývoje a tvorby sanitární techniky, se začíná psát již v roce 1936, když Friedrich Grohe kupuje ocelárnu v německém Hameru a zaměřuje se na výrobu vodovodních baterií. Během osmdesáti let své existence se firmě Grohe podařilo, stát se globální značkou působící na trzích v Americe, Evropě, Asii a Japonsku.

Výhradní místo na trhu si společnost vydobyla díky proslulé kvalitě svých výrobků, které jsou vyvíjeny a vyráběny v Německu. V každém jednotlivém výrobku produkovaném firmou Grohe se odráží celá firemní filozofie vycházející ze čtyř základních hodnot, a to technologie, kvalita, design a udržitelnost. Díky těmto hodnotám a dodržování nevyšších vnitropodnikových standardů ve všech etapách vývoje a produkce, poskytují výrobky společnosti Grohe jedinečný požitek z vody – „Pure Freude an Wasser."

Jedinečná firemní kultura a precizně vyrobené nadčasové výrobky přinesly společnosti Grohe více než 300 ocenění za design a inovativní technologie během uplynulých deseti let. Unikátní firemní hodnoty a cesta za nimi se zasloužily o umístění společnosti Grohe mezi nejlepšími třemi německými podniky, které v roce 2015 nejvíce přispěly k trvale udržitelnému rozvoji.

Grohe slogan

Hodnoty značky Grohe

Co nás liší od konkurence je soubor hodnot, od kterých se odvíjí veškerá naše práce. Kvalita, technologie, design a udržitelný rozvoj jsou konstanty, které promítáme do všech našich činností tak, abychom dopřáli výjimečné zážitky všem zákazníkům společnosti Grohe.


Technologie

Výrobní procesy, inovativní materiály a pokročilá technická řešení tvoří z výrobků Grohe celek, který posouvá celé odvětví mílovými kroky kupředu. Naši zaměstnanci, kteří si od svých kolegů v oboru vysloužili status Masters of Technology, kombinují pokročilé řemeslnictví s moderními postupy a efektivitou týmové práce. Každá část celku je během procesu výroby důkladně testována a pečlivě laděna tak, aby konečný výsledek znamenal rozdíl, který zákazníci pocítí při každém použití výrobku Grohe. Díky těmto postupům se ikonické „Pure Freude an Wasser“ pomalu transformuje z mota společnosti v životní styl našich spokojených zákazníků.


Design

Design je pro společnost Grohe prostředkem k nalezení ideální rovnováhy mezi formou a funkcí. Skloubení ergonomie, funkčnosti a estetiky s jediným cílem, a to dopřát dokonalý pocit při používání našich produktů. Tato snaha již přinesla své ovoce v podobě milionů spokojených zákazníků po celém světě a 28 ocenění Red Dot, z čehož tři představují cenu nejvyšší, a to Red Dot „best of the best“. První ocenění Red Dot „best of the best“ jsme obdrželi v roce 2007 za baterii Grohe Ondus®, což nám potvrdilo, že cesta, kterou jsme se vydali je správná. Naše důsledné držení tohoto směru znamenalo vylepšení pozice společnosti Grohe o neuvěřitelných 104 míst ve výročním žebříčku iF, což představovalo největší posun v historii celého žebříčku. Nejdůležitější posun v uplynulých letech znamenala změna způsobu, kterým je kreativita v naší společnosti užívána. Její stejné množství, které věnujeme k vývoji produktů, vkládáme do snahy k nastartování pozitivních změn v kultuře a společnosti.


Kvalita

Kvalita, to není jen výběr kvalitních materiálů. Kvalita v sobě zahrnuje soubor pečlivě dodržovaných a dlouhodobě laděných procedur, které se promítají do tvorby materiálu, výrobních postupů, testů odolnosti a návrhu designu. Přísné dodržování tohoto postupu zaručuje mimořádnou kvalitu všech výrobků, které opustí továrnu společnosti Grohe. Náročné jakostní testy prováděné v testovací laboratoři na úpatí pohoří Černý les simulují 20 let intenzivního používání – s mimořádně tvrdou vodou. Až po splnění těchto testů jsou výrobky shledány dostatečně odolné a kvalitní tak, aby mohly opustit sídlo společnosti a začít dokazovat svou jedinečnost zákazníkům.

Grohe kvalita


Udržitelnost

Péče o cenné přírodní zdroje je v dnešní době důležitější než kdy dříve. Méně, než tři procenta vody na zemi jsou pitné, omezené zdroje energie a vody představují výzvu pro společnost Grohe. Výzvu jejíž snaha o naplnění nám činí radost. Máme zodpovědnost vůči planetě i budoucím generacím, proto se společnost Grohe soustředí na vývoj exkluzivních a udržitelných vodních systémů, tak aby se díky technologiím, péče o životní prostředí stala samozřejmou, snadnou a přitažlivou pro všechny. Tento příslib, nesoucí označení Grohe WaterCare®, se spolu s našimi zákazníky snažíme naplnit skrze nové technologie, které umožní snížit spotřebu vody a zároveň zachovat komfort při používání. Až třetina spotřebované vody v domácnostech je využita na splachování WC. Sanitární technologie firmy Grohe, jako je například systém duálního splachování, dokáží ušetřit až 50 % vody.

Grohe udžitelnost


GROHE SmartControl - Namixujte si sprchový zážitek na míru

Baterie GROHE SmartControl pozvedá zážitek ze sprchování na doposud nepoznanou úroveň. Staňte se DJem, precizně mixujícím jednotlivé prvky své sprchy na míru současné náladě. Nejen, že si budete moci zvolit režim proudu, ale také precizně nastavit teplotu a typ vodních kapek. Jste připraveni na revoluci v osobitém sprchování?


Grohe ocenění



Chci se přihlásit k odběru novinek o produktech GROHE.

Další kategorie Grohe

Série značky Grohe

K7
Red