Zadání reklamace

Naším cílem je poskytovat co nejkvalitnější služby a předcházet tím reklamacím. Pokud již k takové situaci dojde, usilujeme o to,
aby se z reklamace nestala nepříjemná záležitost a snažíme se Vám vycházet maximálně vstříc.

V rámci urychlení a zkrácení reklamačního procesu prosím nejprve vyplňte on-line reklamační formulář  pro uplatnění reklamace.
Po úspěšném zaevidování  reklamace bude systémem automaticky vygenerován  průvodní list, který  si prosím uložte a  vytiskněte.
Následně Vás bude kontaktovat naše zákaznické oddělení, které s Vámi dohodne způsob řešení reklamace, a to buď návštěvou servisního technika u Vás nebo zasláním vadného zboží k nám spolu s průvodním listem. Můžete být také požádáni o zaslání fotografií na email reklamace(zavinac)koupelny-cz.cz.. Do emailu nezapomeňte napsat číslo průvodního listu, ke kterému se fotografie vztahují.
O vyřizování reklamace Vás budeme průběžně informovat.

 

 

Reklamaci lze uplatnit  na pobočkách v Brně a Českých Budějovicích.
MAKA THERM CZ s.r.o., Škrobárenská 506/2, 617 00 Brno (budova B1, areál CTZone)
MAKA THERM CZ s.r.o., U Voříškova dvora 2743, 370 04  České Budějovice (Technologický dvůr)


V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností nás neváhejte kontaktovat +420 530 508 111 nebo emailem reklamace(zavinac)koupelny-cz.cz.

TIP: Postup při reklamaci zboží poškozeného přepravou naleznete zde.