i UPOZORNĚNÍ:  Vzhledem k extrémnímu počtu zásilek, které v předvánoční době doručují kurýrní služby, může být doručení zásilek zpožděno o 1-3 dny. Buďte, prosím, shovívaví k případným prodlévám při doručování zboží. Počkejte na e-mail či SMS s informací o doručení. V případě potíží nás neváhejte kontaktovat, děkujeme za pochopení.

Zadání reklamace

Naším cílem je poskytovat co nejkvalitnější služby a předcházet tím reklamacím. Pokud již k takové situaci dojde, usilujeme o to, aby se z reklamace nestala nepříjemná záležitost a snažíme se Vám vycházet maximálně vstříc.

V rámci urychlení a zkrácení reklamačního procesu:

  • Nejprve vyplňte on-line reklamační formulář  pro uplatnění reklamace.
  • Po úspěšném zaevidování  reklamace bude systémem automaticky vygenerován průvodní list, který  si prosím uložte a vytiskněte.
  • Následně Vás bude kontaktovat naše zákaznické oddělení, které s Vámi dohodne způsob řešení reklamace, a to buď návštěvou servisního technika u Vás nebo zasláním vadného zboží k nám spolu s průvodním listem.
  • Můžete být také požádáni o zaslání fotografií na email reklamace(zavinac)koupelny-cz.cz.. Do emailu nezapomeňte napsat číslo průvodního listu, ke kterému se fotografie vztahují.
  • O vyřizování reklamace Vás budeme průběžně informovat.

Zboží můžete reklamovat na našich pobočkách (osobně nebo zaslat poštou):

Pobočka Brno: MAKA THERM CZ s.r.o., Škrobárenská 506/2, 617 00 Brno (budova B1, areál CTZone)
Pobočka České Budějovice: MAKA THERM CZ s.r.o., U Voříškova dvora 2867, 370 04  České Budějovice (Technologický dvůr)

V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností nás neváhejte kontaktovat:

TIP: Postup při reklamaci zboží poškozeného přepravou naleznete zde.