Reklamace zboží poškozeného při přepravě

Snažíme se, aby zboží, které si u nás objednáte, Vám bylo doručeno v nejlepším pořádku. Přesto se může stát, že se zboží během přepravy poškodí, proto prosím věnujte pozornost níže doporučeným pokynům.

Převzetí zásilky s výhradou:

Při přebírání zásilky od přepravní služby je třeba řádně zkontrolovat neporušenost obalu. V případě, že se rozhodnete převzít zásilku s poškozeným obalem, sepište tuto skutečnost s řidičem na doklad o převzetí zásilky (doručovací list).

Do doručovacího listu je nutné uvést konkrétní výhradu - proražené, roztržené, chrastí, apod. Zásilka v tuto chvíli nemusí být poškozena a řidič nemusí čekat na rozbalení zásilky, nicméně je povinen tento zápis umožnit - tzv. převzetí zásilky s výhradou. Pořiďte i fotografie.

Po převzetí zásilky od přepravní společnosti tuto neprodleně rozbalte a zkontrolujte celou zásilku i její jednotlivé části, zda nevykazují známky poškození z přepravy.

Pokud bude zboží poškozeno, neprodleně nás informujte e-mailem na adresu:

Spolu s informací, že jste zásilku převzali s výhradou, přidejte do přílohy i pořízenou fotodokumentaci.

Převzetí zásilky, jejíž obal je v pořádku, ale obsah poškozen:

Zjistíte-li po rozbalení zásilky, jejíž obal byl v pořádku a nejevil známky poškození, že zboží bylo během přepravy poškozeno, je nutné nás neprodleně informovat e-mailem na adresu:

Nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky, včetně fotodokumentace. Nutné je také ponechat si obal a výplně zásilky pro případné pozdější posouzení oprávněnosti reklamace a pořídit fotodokumentaci.

Opožděné reklamace bohužel není možné uznat, protože není patrné, kdy a kde k poškození došlo. Vždy se Vám ale pokusíme vyjít vstříc, pokud to bude jen trochu možné.

Převzetí zásilky, jejíž obal i obsah je viditelně poškozen:

V případě, že je zásilka viditelně poškozena (obal i obsah) je nutné sepsat s řidičem přepravní společnosti škodní protokol nebo zásilku odmítnout a neprodleně nás o této skutečnosti informovat e-mailem na adresu:

Nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky. Opožděné reklamace bohužel není možné uznat, s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností nás neváhejte kontaktovat: